banner



ספינגומיאלין - צימוד בין-גרעיני : הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית.

מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. *הצטברות ספינגומיאלין בכל הגוף ובעיקר בתוך תאים פגוציטים מונונוקלארים. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית.

מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. צימו×
צימו×" ×'ין-×'רעיני from chem.ch.huji.ac.il
המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. ספקטרום זרחנים של ספינגומיאלין מראה אפקט צימוד של פרוטונים. ממצא זה הוא תוצאה של הצטברות ספינגומיאלין בתאי הגנגליון באזור המקולה ברשתית. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, . במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה .

במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית.

ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . המסלול הראשון בו האנזים sphingomyelinase מבקע את מולקולת ספינגומיאלין בממברנת התא ומשחרר את הסרמיד. במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, . פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. ממצא זה הוא תוצאה של הצטברות ספינגומיאלין בתאי הגנגליון באזור המקולה ברשתית. מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . ספקטרום זרחנים של ספינגומיאלין מראה אפקט צימוד של פרוטונים. סהכ המחלה דומה מאוד לטאי זקס רק שהחומר שנאגר הוא ספינגומיאלין. *הצטברות ספינגומיאלין בכל הגוף ובעיקר בתוך תאים פגוציטים מונונוקלארים.

במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, . ספקטרום זרחנים של ספינגומיאלין מראה אפקט צימוד של פרוטונים. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. המסלול הראשון בו האנזים sphingomyelinase מבקע את מולקולת ספינגומיאלין בממברנת התא ומשחרר את הסרמיד.

המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . צימו×
צימו×" ×'ין-×'רעיני from chem.ch.huji.ac.il
ממצא זה הוא תוצאה של הצטברות ספינגומיאלין בתאי הגנגליון באזור המקולה ברשתית. פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . *הצטברות ספינגומיאלין בכל הגוף ובעיקר בתוך תאים פגוציטים מונונוקלארים. המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח.

מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, .

מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, . הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. *הצטברות ספינגומיאלין בכל הגוף ובעיקר בתוך תאים פגוציטים מונונוקלארים. סהכ המחלה דומה מאוד לטאי זקס רק שהחומר שנאגר הוא ספינגומיאלין. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . ספקטרום זרחנים של ספינגומיאלין מראה אפקט צימוד של פרוטונים. מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. המסלול הראשון בו האנזים sphingomyelinase מבקע את מולקולת ספינגומיאלין בממברנת התא ומשחרר את הסרמיד. ממצא זה הוא תוצאה של הצטברות ספינגומיאלין בתאי הגנגליון באזור המקולה ברשתית.

פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. *הצטברות ספינגומיאלין בכל הגוף ובעיקר בתוך תאים פגוציטים מונונוקלארים. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול .

ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . צימו×
צימו×" ×'ין-×'רעיני from chem.ch.huji.ac.il
הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . המסלול הראשון בו האנזים sphingomyelinase מבקע את מולקולת ספינגומיאלין בממברנת התא ומשחרר את הסרמיד. סהכ המחלה דומה מאוד לטאי זקס רק שהחומר שנאגר הוא ספינגומיאלין. פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, .

במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית.

ספקטרום זרחנים של ספינגומיאלין מראה אפקט צימוד של פרוטונים. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . מסלול שני של ביוסינתזה de novo, יוצר סרמיד ממרכיביו, . המסלול הראשון בו האנזים sphingomyelinase מבקע את מולקולת ספינגומיאלין בממברנת התא ומשחרר את הסרמיד. הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. במחלה זו מצטבר ספינגומיאלין, וגורם לפגיעה נוירולוגית. מדובר במחלת אגירה של חומר הנקרא ספינגומיאלין בכבד וברקמת המוח. *הצטברות ספינגומיאלין בכל הגוף ובעיקר בתוך תאים פגוציטים מונונוקלארים. סהכ המחלה דומה מאוד לטאי זקס רק שהחומר שנאגר הוא ספינגומיאלין. המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול . פוספטידילסרין (קשור באפופטוזיס) פוספטידילאתנולאמין פוספטידילאינוסיטול. ממצא זה הוא תוצאה של הצטברות ספינגומיאלין בתאי הגנגליון באזור המקולה ברשתית.

ספינגומיאלין - צימו×" ×'ין-×'רעיני : הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית.. המסלול הראשון בו האנזים sphingomyelinase מבקע את מולקולת ספינגומיאלין בממברנת התא ומשחרר את הסרמיד. סהכ המחלה דומה מאוד לטאי זקס רק שהחומר שנאגר הוא ספינגומיאלין. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה . הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית. המחלה מאופיינת עי ניוון מתקדם של מערכת העצבים המרכזית, פיגור וניוון מוחי, הגדלה של הטחול .

ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה  ספינג. ייתכן כי בשלבי המחלה הראשונים עדיין לא יראו את הממצא הזה, אך עם התקדמות המחלה .

0 Response to "ספינגומיאלין - צימוד בין-גרעיני : הינה מחלה תורשתית, הנגרמת כתוצאה מהצטברות של חומצת שומן בשם ספינגומיאלין בתאי מערכת העצבים המרכזית."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel